НТА > НОВИНИ > Новини світу > Десятки світових видань атакували кремлівські тролі

Десятки світових видань атакували кремлівські тролі

186

Сайти десятків світових видань використовувалися прокремлівськими тролями з метою схилити громадську думку в різних країнах на користь Росії.

Про це повідомляє BBC з посиланням на дослідження Центру вивчення злочинності та безпеки Кардіффського університету (Велика Британія).

Фахівці Центру дійшли висновку, що 32 відомі видання в 16 країнах світу стали мішенню тролів, у тому числі сайти британських Mail Online, Express і Times.

«За словами дослідників, розміщені на цих сайтах тролями коментарі потім використовувалися російськомовними виданнями як основа для статей… Науковці використовували метод розпізнавання партнерів для аналізу коментарів читачів, який змусив їх припустити, що деякі акаунти організованим чином розміщували прокремлівський контент», – розповіли дослідники.

Зазначається, що ці коментарі згодом підхоплювалися російськими ЗМІ, котрі на їх основі створювали матеріал «під певним кутом, що вказує, якої думки нібито дотримуються британці».

Їх публікували не тільки в Росії, а й в інших європейських країнах, особливо в Болгарії, а потім просували в соцмережах, що збільшувало охоплення аудиторії.

Як відомо, головні тенденції російської дезінформації та пропаганди в прокремлівських медіа в останні тижні серпня полягали в тому, щоб нівелювати статус США на міжнародній арені, просувати теорії змов про нібито контроль британців над усім світом і поширювати історичні фейки про Голодомор.

 

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Коментарі