НТА > НОВИНИ > Шоу бізнес > “Гра в кальмара” на майже мільярд доларів. Netflix рахує гроші

“Гра в кальмара” на майже мільярд доларів. Netflix рахує гроші

200

Лише за один місяць новий серіал Netflix  “Гра в кальмара” принесла компанії  891,1 мільйон доларів. При тому, що створення шоу вартувало лише 21,4 млн доларів –  близько 2,4 мільйони за серію.

Такі дані наводить  Bloomberg.

“Ці цифри стосуються лише першого сезону й випливають з документа, у якому детально розкриваються показники ефективності Netflix для шоу”, – пише Bloomberg. При цьому вже викликав невдоволення у Netflix. Мовляв, ідеться про внутрішню інформацію, яка не є для загального обговорення.

“Netflix не обговорює ці показники поза компанією і вживає значних заходів, щоб захистити їх від розголошення”, – наголошує юрист компанії.

Як пише Bloomberg, упродовж перших 23 днів існування серіалу “Гра в кальмара” близько 132 мільйонів людей вже подивилися щонайменше дві хвилини серіалу, що є рекордом для Netflix. Раніше він належав серіалу “Бріджертони”, який за перші чотири тижні показу в цілому набрав 82 мільйони переглядів.

Ще  89% людей, які почали дивитися “Гру в кальмара”, переглянули принаймні 75 хвилин (більше однієї серії), а 66% глядачів, або 87 мільйонів людей, подивилися серіал повністю. Загалом, люди по всьому світу витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд “Гри в кальмара”.

Що таке “Гра в кальмара”

“Гра в кальмара” – південнокорейський серіал у жанрі виживання, пригодницького бойовика, трилера і драми. Режисером шоу виступив Хван Дон-хека. Серіал розповідає про жорстокі дитячі ігри на виживання. Перший сезон налічує 9 серій.

За сюжетом, персонажі серіалу, поставши перед труднощами, відправляються на острів та беруть участь в іграх. Щоб виграти приз у розмірі 45 мільйонів доларів, вони повинні пройти шість раундів. Усі переможені гинуть.

 

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
1

Коментарі