

Лише за один місяць новий серіал Netflix “Гра в кальмара” принесла компанії 891,1 мільйон доларів. При тому, що створення шоу вартувало лише 21,4 млн доларів – близько 2,4 мільйони за серію.
Такі дані наводить Bloomberg.
“Ці цифри стосуються лише першого сезону й випливають з документа, у якому детально розкриваються показники ефективності Netflix для шоу”, – пише Bloomberg. При цьому вже викликав невдоволення у Netflix. Мовляв, ідеться про внутрішню інформацію, яка не є для загального обговорення.
“Netflix не обговорює ці показники поза компанією і вживає значних заходів, щоб захистити їх від розголошення”, – наголошує юрист компанії.
Як пише Bloomberg, упродовж перших 23 днів існування серіалу “Гра в кальмара” близько 132 мільйонів людей вже подивилися щонайменше дві хвилини серіалу, що є рекордом для Netflix. Раніше він належав серіалу “Бріджертони”, який за перші чотири тижні показу в цілому набрав 82 мільйони переглядів.
Ще 89% людей, які почали дивитися “Гру в кальмара”, переглянули принаймні 75 хвилин (більше однієї серії), а 66% глядачів, або 87 мільйонів людей, подивилися серіал повністю. Загалом, люди по всьому світу витратили понад 1,4 мільярда годин на перегляд “Гри в кальмара”.
Що таке “Гра в кальмара”
“Гра в кальмара” – південнокорейський серіал у жанрі виживання, пригодницького бойовика, трилера і драми. Режисером шоу виступив Хван Дон-хека. Серіал розповідає про жорстокі дитячі ігри на виживання. Перший сезон налічує 9 серій.
За сюжетом, персонажі серіалу, поставши перед труднощами, відправляються на острів та беруть участь в іграх. Щоб виграти приз у розмірі 45 мільйонів доларів, вони повинні пройти шість раундів. Усі переможені гинуть.
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Пряма мова Львова"
Коментарі