Європейська мовна спілка (EBU) на своєму сайті опублікувала оголошення, що планує розширити бренд Євробачення на Латинську Америку.
Річ у тому, що конкурс 2022-го року зібрав понад 75 мільйонів унікальних глядачів на ютубі у 232 країнах світу, серед яких країни Латинської Америки є одними з найактивніших, хоча й не беруть участь.
Продюсерами пісенного конкурсу Євробачення в Латинській Америці стануть Крістер Бьоркман, Андерс Ленгоф, Ола Мелціг, Пітер Сеттман і Грег Ліпстоун з Voxovation, продюсери Американського пісенного конкурсу та Канадського пісенного конкурсу «Євробачення».
Найближчим часом вони розпочнуть шукати місто, яке прийме конкурс серед країн, які показали найвищі показники переглядів, а саме в Аргентині, Бразилії, Чилі та Мексиці.
Виконавчий супервайзер пісенного конкурсу «Євробачення» Мартін Остердал сказав:
«Унікальний формат «Євробачення» щороку знаходить нових шанувальників у всьому світі, і ми не можемо дочекатися розширення бренду в цій надзвичайно різноманітній частині світу».
Цьогоріч «Євробачення» теж уперше відбулося в США, але мало назву American Song Contest. Участь у конкурсі взяли 50 штатів.
Переможцями «Євробачення-2022» став український гурт Kalush Orchestra.
Однак 17 червня EBU опублікувала заяву де зазначила, що сумнівається у можливості провести конкурс в Україні, зважаючи на повномасштабне вторгнення Росії. Тому організатори звернулися до Великої Британії, оскільки представник цієї країни посів друге місце, нагадало Суспільне.
Нагадаємо, що Україна може та повинна прийняти конкурс пісні «Євробачення-2023». Таку заяву зробив прем’єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон після того, як організатори оголосили, що ведуть переговори про проведення конкурсу в його країні через російсько-українську війну.
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Говорить Великий Львів"