НТА > НОВИНИ > Львівські новини > Малий бізнес: чому важливий під час війни

Малий бізнес: чому важливий під час війни

Що таке МАФи та чому це один з найпоширеніших видів бізнесу у Львові

672

Володимир Вакуленко – власник мережі торгової марки “Є таке”. Від початку повномасштабного вторгнення чоловік волонтерить та допомагає Збройним силам. Одразу після ворожого наступу окупантів 24 лютого Володимир разом із колегами пожертвували майже весь свій товар українським захисникам.

 

«Перше, що ми зробили – продукти, які можна транспортувати, які були на складах, ми відправили ЗСУ. Згодом заснували благодійний фонд. Спочатку без юридичних складових, тому що не було змоги тоді це зробити, ну а тепер вже офіційно», – розповідає Володимир Вакуленко, власник торгової марки «Є таке».

У перші дві повномасштабної війни з агресором Володимир підсвідомо був готовий попрощатися з бізнесом, проте зрозумів, що це хороша можливість допомагати армії, надавати людям робочі місця та підтримувати економіку країни, а у Львові створені всі належні умови для цього. Саме у столиці Галичини і місцеві підприємці, і ті, хто тікали від війни зі сходу, можуть швидко налагодити роботу малого бізнесу завдяки комфортним умовам праці.

«Великі компанії і так «на плаву», вони забезпечують робочі місця. А маленький бізнес потрібно розвивати, оскільки економіка зараз дуже сильно страждає. Люди виїжджають і дуже багато бізнесів прогоріло», – говорить Наталя, працівник мережі «Є таке».

Один із найпоширеніших видів малого бізнесу – тимчасові МАФи, які можна зустріти по всіх вуличках міста. Такі споруди не потребують великого фінансування та є досить зручними для переміщення, проте саме вони забезпечують значну частку економіки завдяки кількості робочих місць та податків з них.

«Звичайно, будь-який квадратний метр торгової площі – це є наша економіка. Відповідно, будь-який МАФ, чи то 6 квадратних метрів, чи 100 квадратних метрів – це робочі місця. Тобто, в нас люди абсолютно всі офіційно влаштовані без жодних виключень. Відповідно, це є якийсь і соціальний внесок, враховуючи всі податки», – Володимир Вакуленко, власник торгової марки «Є таке».

 

 Партнерська публікація

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
2
Шооо?
0

Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Пряма мова Львова"

Коментарі