НТА > НОВИНИ > Технології та ІТ > Перевернути уявлення про Україну. Прем’єра проморолика для ВВС

Перевернути уявлення про Україну. Прем’єра проморолика для ВВС

196
На офіційних каналах України Ukraine.ua відбулася прем’єра рекламного ролика, знятого спеціально для ВВС World News, де наша держава постає під неочікуваними для іноземного глядача кутами зору.

Про це інформує пресслужбу МЗС.

Проморолик створений креативною командою Saatchi & Saatchi Ukraine та Nazar Dorosh Team за підтримки Міністерства закордонних справ.

«Ролик є частиною масштабної промокампанії України на BBC Global News, яка формує позитивний імідж України серед закордонних аудиторій та показує країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій і партнерств. Просування позитивного іміджу України у світі входить до шести топпріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності України», — зазначив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Автори відео використали візуальний прийом “перевертання”, який покликаний “перевернути” уявлення та часом стереотипне сприйняття України іноземними глядачами.

“Тому що це насправді так: ми сміливі, нестримні, революційні — сміливі підприємці, нестримні мрійники, революційні винахідники. Саме такою Україну та українців побачить багатомільйонна аудиторія BBC World News по всьому світу”, – зазначили у пресслужбі відомства.

Проєкт реалізований Українською асоціацією бізнесу і торгівлі у партнерстві з українськими компаніями Asters, Biosphere Corporation, Depositphotos, DTEK, Parimatch, Sigma Software Group, Smart Holding та SoftServe за підтримки МЗС без використання коштів державного бюджету.

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
1
Обіймашки
0
Шооо?
0

Коментарі