НТА > НОВИНИ > Львівські новини > Ремонт моста на вул. Княгині Ольги: що стало причиною загибелі чоловіка та кількох аварій

Ремонт моста на вул. Княгині Ольги: що стало причиною загибелі чоловіка та кількох аварій

936

Ремонт шляхопроводу над залізничною колією на вул. Княгині Ольги у Львові триває близько місяця. Втім за цей час на мості вже трапилися чотири ДТП. Також тут, за досі нез’ясованих обставин, загинув молодий чоловік.

Загибель з багатьма невідомими

31-річного Генадія Нечая знайшли ще живим на колії під мостом 2 жовтня: чоловіка переїхав потяг. Як припустили друзі Генадія, радше за все, він впав з мосту, коли вночі повертався з роботи: на той період зі шляхопроводу зняли перила. Десять днів за його життя боролися медики, але врятувати не змогли. Сьогодні чоловік помер.

Близькі намагалися знайти очевидців трагедії. Наразі без результатів. Обставини загибелі залишаються невідомими.

Упродовж кількох тижнів під час проведення ремонту на мості також сталися щонайменше 4 серйозні аварії. В одній із них, щоправда, у водія автівки в крові знайшли алкоголь. У решті випадків авта таранили бетонні блоки, що відгороджують територію ремонту від частини дороги, відкритої для проїзду. Після одного із зіткнень, автомобіль винесло на трамвайну колію.

Замість пластика – бетон

«Машина, напевно, розбила той бетонний, блок і вже тоді виїхала на трамвайну колію. Коли бував за кордоном, то в Польщі попереджувальні знаки про ремонт і перешкоди ставлять за кілометр-два. А тут просто поставили перед носом», – розповів львів’янин Роман, який став свідком ДТП  через вікно своєї квартири.

Чи справді попереджувальні знаки встановили з порушенням, перевірив громадський активіст, голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

«Орієнтовна відстань від початку робіт до першого знаку, який попереджає про потребу зменшити швидкість через ремонтні роботи, – 80 метрів. Маємо пряме порушення ДСТУ, що впливає на безпеку руху на цій ділянці», – коментує він.

Водночас знак про кінець зони обмеження максимальної швидкості встановили на місці, де ці обмеження лише б мали починатися. Окрім цього, за 15 метрів від початку робіт дорогу, яку ремонтують, мали б поступово звужувати за допомогою пластику. Натомість встановили бетонні блоки, яких уночі взагалі не видно.

«Вночі нічого не видно. Ні знаку, ні блоків», – констатує Святослав Товстига.

Nо coments

У поліції відмовились коментувати ситуацію на камеру. А юрист Назар Курка каже: навіть якщо були порушені правила встановлення дорожніх знаків, складно довести, що саме це стало причиною аварію, а не, наприклад, порушення ПДР, перевищення швидкості.

Тільки після трагедії із падінням з мосту Генадія Нечая, обабіч встановили сітки. Як і в поліції, так і у Львівській міській раді від коментарів утримуються. Мовляв, якщо в правоохоронців нема питань до проведення ремонту, то має їх виникати і в журналістів. Смерть чоловіка на мості також не стала аргументом для коментування.

«Якби були якісь точні свідчення, як все сталося. А так нема чого коментувати», – заявили у пресслужбі ЛМР.

Натомість про нехтування правил безпеки заявив колишній головний архітектор Львова  Юліан Чаплінський у своєму телеграм-каналі.

«Загорожа і ознакування вздовж демонтованих перил над колією були відсутніми.  Нагадуємо, що безпека для людей має бути пріоритетом у наших містах», – зазначив він

“Правда. Наживо” (щобудня о 19:00 на NTA)

Фото: Ігор Зінкевич

 

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
1
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Коментарі