

Сьогодні вранці, 3 лютого, у роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар” стався глобальний збій. Українці скаржаться, що не можуть здійснювати та приймати дзвінки.
Про зброї у роботі “Київстару” скаржаться у соцмережах користувачі з різних регіонів України.
Зокрема, при спробі здійснити виклик абонент чує повідомлення, що на його рахунку недостатньо коштів. Перевірити стан рахунку чи поповнити баланс також не вдається. Неможливо зайти й до особистого кабінету “Мій Київстар”. При цьому, мобільний інтернет працює. До слова, люди скаржаться, що проблеми зі зв’язком уже тривають кілька днів.
Натомість у “Київстарі” повідомили, що сьогодні й справді спостерігалися “тимчасові складнощі при дзвінках”.
“Шановні абоненти, сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10.30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює”, – повідомив мобільний оператор у фейсбуці.
При цьому, користувачас, які зіштовхнулися з проблемами, обіцяють компенсації.
Нагадаємо, що масовий збій у роботі “Київстару” користувачі спостерігали також 3 вересня минулого року. Тоді близько години велика частина мешканців Львова та області, які користуються послугами цього мобільного оператора, не могли ані зателефонувати, ані відправити повідомлення.
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Пряма мова Львова"