НТА > НОВИНИ > Суспільство > В Україні змінять контроль за транспортом на дорогах

В Україні змінять контроль за транспортом на дорогах

Наступний крок реформи – перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень

331

Український уряд лібералізував перевезення великогабаритних і великовагових вантажів, впроваджуючи європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень.

Про це повідомив сайт Міністерства інфраструктури України. Ухвалена постанова уточнює максимально допустимі навантаження на вісь у залежності від кількості осей і міжосьової відстані.

Наприклад, максимальна фактична вага для двовісної вантажівки становить 18 тонн, тривісної – 25 тонн, чотиривісної – 32 тонни.

Також у документі встановили максимально допустимі значення фактичної маси для комбінованих вантажівок (тягачів із напівпричепами). Для двовісного вантажного автомобіля з 2-вісним причепом – 36 тонн, для тривісного тягача з 2- або 3-вісним напівпричепом – 40 тонн, для контейнеровоза – 44 тонни.

«Наступний крок реформи – перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. Тривалий час перешкодою для цього були технічні характеристики українських доріг. Переважну їх частину будували ще в радянські часи та не розрахували на сучасні навантаження», – пояснив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

З 1-го жовтня 2021-го року в Україні набули чинності закони, що впроваджують автоматичну фіксацію порушень у сфері габаритно-вагового контролю. Вони передбачають:

  • запуск фіксації правопорушень на дорогах за допомогою системи зважування в русі (WIM);
  • введення паритетної відповідальності учасників ринку вантажоперевезень;
  • посилення відповідальності за невиконання законних вимог інспекторів Укртрансбезпеки;
  • за відмову або ухилення від проходження габаритно-вагового контролю передбачається відповідальність;
  • посилення адміністративної відповідальності за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.

«Минулого року ми розпочали масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю. Нам уже вдалося запустити близько 100 майданчиків WIM і посилити адміністративну відповідальність за перевантаження. Як наслідок, кількість порушень порівняно з попередніми роками, знизилась у понад 30 разів», – розповів Кубраков.

Нагадаємо, минулого року стало відомо, що фінансова угода між Україною та Європейським інвестиційним банком передбачає надання кредиту у розмірі 340 мільйонів євро.

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Пряма мова Львова"

Коментарі