НТА > НОВИНИ > Львівські новини > Великі ремонти доріг Львова у 2022 році

Великі ремонти доріг Львова у 2022 році

Цього року ремонтні роботи фактично триватимуть у кожному районі міста

579

Чи пам’ятаєте ви Львів без розритих доріг? Ремонти вулиць – це у місті вічне питання, яке, ймовірно, ніколи не зникне з порядку денного. Об’їжджати та акуратно проходити вузенькою стежкою повз розриті будівельні майданчики – це мешканцям не в новинку. Сніг скоро розтане і треба знати львів’янам, куди обходити болотяні вулиці, та й чи буде взагалі куди, бо у міській раді запевнять, що  ремонтні роботи фактично триватимуть у кожному районі міста.

То ж які великі ремонти доріг чекають на мешканців міста цього року,  які об’єкти уже завершені, і чи буде новий міст на Рясне – читайте у матеріалі NTA.

Бюджет розвитку

Зазначимо, 20 грудня міська рада ухвалила бюджет на 2022 рік. Загальна сума – трохи більше 14 мільярдів гривень. Вона складається з двох окремих частин: загальний фонд та бюджет розвитку.

Зокрема, 31 грудня на сесії Львівської міської ради затвердили бюджет розвитку  на 2022 рік. Розмір бюджету розвитку включає, зокрема капітальні об’єкти, площі, громадські простори, освіту, медицину та інших галузі. Цьогоріч він становить 1 млрд 496 млн грн.

«Якщо говорити про саму інфраструктуру, то ми плануємо завершувати ремонт вулиці Шевченка та Орлика. Також окрему увагу приділятимемо мікрорайонам Під Голоском та Щурата, зокрема йдеться про проектування низки вулиць.

Якщо говорити про громадські простори, то роботи передбачені на площі перед Центром Довженка, також ми плануємо роботи на площі Симоненка, біля озера.

Фактично, роботи триватимуть у кожному районі міста», – повідомляють у Львівській міській раді.

Розпочаті ремонти доріг

Засновник ГО «За якісний транспорт», радник міністра інфраструктури України 2017-2019 Святослав Товстига у коментарі NTA повідомив, що наразі у місті Львові критична ситуація з розпочатими ремонтами доріг.

«Була закладена реконструкція вулиці Залізничної. На неї виділили всього лише 1 мільйон із 120 мільйонів.

Також будівництво транспортної розв’язки на вулиці Личаківська-Тракт Глинянський-Колумба  закладено в бюджет на 2022-2023 рік.

Історія аналогічна: 1 мільйон 500 закладено на реконструкцію вулиці Зеленої – від Джорджа Вашингтона до Луганської. І ми розуміємо, що 1 мільйон 700 із 209 мільйонів, це взагалі менше 1 % від тої суми, яка потрібна», – зазначив він.

Тунель з Рясного на Левандівку

Також планують  будівництво транспортного проекту з Левандівки до Рясного.

«Будівництво проектованої дороги від вулиці Суботівської до Рясне коштує 260 мільйонів. Тим самим ми закладаємо в бюджеті цього року 2 мільйони і перед тим ми використали 600 тисяч. Тобто нам ще потрібно 278 мільйонів, щоб закінчити цей об’єкт. Це суто про дороги.

Але, щоб дорога дійшла до Рясне, то там потрібно побудувати тунель через колію, вартість якого 402 мільйони. А ми закладаємо тільки 2 мільйони за цей рік. Знову ж таки менше 1%.

І таких об’єктів у нас є багато», – розповів Святослав Товстига.

Що розпочнуть ремонтувати цього року

Святослав Товстига зауважив, що єдині об’єкти, які цього року розпочнуть ремонтувати – це є ремонт вулиці Гетьмана Мазепи і ремонт на вулиці Богдана Грінченка, бо там передбачені кредитні кошти і вони мали би на літній період «зайти».

«Щодо вулиці  Бандери – закладається лише 5 мільйонів за цей рік. А вона буде готова цього року тільки на 63 %. А це в свою чергу призведе до того, що не будуть встановлені далі світлофорні об’єкти. Далі не буде доведений об’єкт до довершення і важко щось буде вимагати від підрядних організацій і від замовника робіт тих чи інших, бо вони скажуть, а об’єкт ще досі не зданий», – повідомив він.

Будівельні майданчики

За його словами, якщо говорити про капітальний ремонт від вулиці Личаківської до вулиці Букової на межі міста до Винників, то тут тільки профінансовано сумарно 5 мільйонів попереднього місяця і плюс на цей рік передбачається 1 мільйон. Тобто виходимо на  55 % виконаних робіт, які мають бути.

«У нас є багато об’єктів, які є  будуть розриті дальше, бо просто у бюджеті немає коштів», – зауважив він.

До прикладу, за його словами, реконструкція вулиці Шевченка – від вулиці Ярослава Мудрого до вулиці Залізничної.

«По бюджету передбачено, що час робіт – 2020-2022 рік. Вартість цього об’єкта становить 205 мільйонів, ми  вже у попередні роки виділили 32 мільйони, цей рік передбачаємо 5 мільйонів. Тобто з 205 мільйонів ми тільки 37 мільйонів передбачаємо. Відповідно, ми тільки 18 % робіт фінансово можемо забезпечити по вулиці Шевченка на цю ділянку. Як наслідок – вулиця Шевченка цього року далі залишатиметься розритою, бо коштів немає, щоб її завершити», – зазначив Святослав Товстига.

Щодо інших вулиць, то стан завершення робіт по фінансуванні їхній такий:

  • Вулиця Чернівецька. В цьому році ми передбачаємо 2 мільйони і виходимо на 81%.
  • Реконструкція Замарстинівської – від Гайдамацької до Торф’яної – цього року готова на 95 %.
  • Вулиця Богдана Хмельницького – від Промислової до Липинського – виходимо на 75 %.
  • Вулиця Бандери – на 63 %.
  • Пекарська – на 74%.
  • Вулиця Личаківська – від Букової до Винників – 55 % робіт виходимо по фінансуванні.
  • Вулиця Данила Апостола – на 79%.
  • Вулиця Ряшівська з транспортною розв’язкою від вулиці Патона до Кульпарківської – тільки на 2 %.

Міст на Рясне

«Шляхопровід на Рясне – 1 мільйон при потребі 62 мільйонів. Уже три роки говоримо про цей міст, який мав би бути паралельно діючого. Оскільки цей міст є у аварійному стані. Він може у будь-який момент впасти, і як наслідок – цей мікрорайон Рясне лишаємо без моста. Минулого року виділили 2,2 мільйони, а цього року передбачаємо 1 мільйон і виходимо лише на 5 % від вихідної суми», – розповів  Святослав Товстига.

Зазначимо, що йдеться про будівництво ще одного шляхопроводу через колію на перетині вулиць Шевченка та Омеляна Ковча. Там є міст, яким користуються зараз, але його ще у 2008 визнали аварійним. Якщо його закрити, то великий мікрорайон залишиться без сполучення. Побудувати новий шляхопровід, а згодом відремонтувати аварійний, міськрада планувала ще з 2017 року, утім це питання постійно відтягували з тих чи інших причин.

Єдина «здана» вулиця

Святослав Товстига зауважив, що з того, що починали з 2019 року, єдина вулиця, стан якої «здана» – це ділянка реконструкції Тараса Шевченка.

«Це єдиний об’єкт, який повністю профінансований. Цього року передбачено 2 мільйона і ми виходимо на 100% проплат. І фактично цей об’єкт нарешті буде повністю зданий», – зазначив Товстига.

Тобто, за його словами, всі інші вулиці, зокрема й вулиця Замарстинівська та вулиця Бандери – це будівельні майданчики по документах.

Якість доріг

Святослав Товстига зазначив, що наразі не можемо говорити про якість робіт.

«У цьому і вся проблема, поки об’єкт не зданий, він є будівельним майданчиком. А як можна говорити, що щось не якісно, якщо робота не здана», – резюмував він.

Натомість мешканці Львова уже оцінили якість доріг,  ремонт яких завершився лише минулого року.

«Львів’яни пробудіться після святково-розважального сну, це вулиця Шота Руставелі зремонтована минулого року: сніг ще не зійшов, попереду місяць зими, два місяці снігу, а асфальту немає, є ями та ямиська…», – пише Ірина Шалаковська у фейсбуці.

«І такий стан доріг майже по всьому Львову… Тратяться наші з вами гроші, а результат плачевний», – написала у коментарях Марія Генда. 

Також Богдан Марків зазначив, що «плитка на проспекті Свободи –то шедевр, там без коньків робити нема чого».

Лілія Чміль 

Оцініть новину
Клас!
3
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Пряма мова Львова"

Коментарі