НТА > НОВИНИ > Суспільство > Viber і Messenger: українці назвали найпопулярніші мобільні застосунки

Viber і Messenger: українці назвали найпопулярніші мобільні застосунки

Майже третина українців (18,7%) не використовує жоден з месенджерів

171

Найпопулярнішим засобом для комунікацій серед українців став Viber, на другому місці — Facebook Messenger, а на третьому — Telegram.

Про це свідчать результати опитування, яке провів Київський міжнародний інститут соціології.

Так, найпопулярніші мобільні застосунки, якими користуються українці:

  • Viber  — 73,6% опитаних українців;
  • Другим за популярністю став Facebook Messenger — 42,7%;
  • На третьому місці Telegram — 31,6%;
  • На четвертому — WhatsApp  — 25,3%;
  • Найменше українці користуються застосунком Signal — лише 3,8% опитаних.

«Водночас майже третина українців (18,7%) не використовує жоден з вищезгаданих месенджерів», – йдеться у повідомленні.

Telegram більше надають перевагу чоловіки, ніж жінки (34,9 та 28,9% відповідно).

Якщо розглядати популярність застосунків серед різних вікових груп, Viber зберігає першість у кожній.

У респондентів віком від 18 до 29 років на другому і третьому місті за популярністю Telegram (64,3%) та Instagram (61,0%).

Частка опитаних, які не використовують жоден з перерахованих месенджерів найнижча серед вікової категорії 18-29 років (1,4%) та зростає з віком: 30-39 років — 2,7%, 40-49 років — 9,7%, 50-59 років — 21,9%, 60-69 років — 32,9%, віком від 70 років — 57,9%.

Telegram та WhatsApp трохи більше використовує міське населення. Telegram — 37,1% серед міського населення та 20,3% серед сільського. WhatsApp — 29,7% серед міського населення та 16,3% серед сільського.

Серед сільського населення більше тих, хто не використовує жоден із перерахованих застосунків — 24,7% та 15,8% відповідно.

Довідка

Опитування проводили з 10 до 15 вересня 2021 року серед дорослого населення (віком від 18 років) у всіх регіонах України, окрім АР Крим та окремих районів Донецької, Луганської областей.

Усього опитали 2002 респонденти. Метод опитування — телефонні інтерв’ю з використанням комп’ютера CATI на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів.

Статистична похибка вибірки не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% для показників, близьких до 25%, 1,5% — для показників, близьких до 10%, 1,1% — для показників, близьких до 5%.

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
0
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Коментарі