НТА > НОВИНИ > Львівські новини > Зупинимося восени або чому Львів стає нестерпним для автомобілістів

Зупинимося восени або чому Львів стає нестерпним для автомобілістів

Не можна змінювати комунікації та покриття одразу на стількох вулицях. Це логічно призводить до колапсу у місті. Тим більше, коли ці вулиці – магістральні.

868

Вересень-жовтень громадські активісти та експерти прогнозують «гарячим» у Львові. Кажуть, затори будуть не лише у час пік. Далі – причини такої ситуації та як з нею давати собі раду (програма «Правда. Наживо» о 19.00 на NTA).

Затори навіть не у годину пік

Сонячний ранок у Львові. Район Привокзальної уже у заторах. Водії кажуть – це найскладніша локація міста.

Хоча на вулиці липень і це період відпусток авто стоять в обидві сторони – як до центру, так і до Левандівки та вулиці Городоцької. Водії скаржаться: така ситуація тут завжди і у час пік, і у обідній період, коли кількість авто зазвичай є меншою. Заїжджати у бічні вулички – теж не варіант, розповідає нам пан Юрій, таксист із 40-річним досвідом: «На маленьких вулицях машин багато. Усі там стоять. Тяжко».

Перехрестя вулиць Липинського та Промислової – теж «славний» для авто відрізок. О 10-ій ранку тягучка. Особливо в сторону АС-2 від вулиці Чорновола. Деякі пасажири маршруток чи машин виходять і йдуть пішки. За словами водіїв, ситуація загострилася після перекриття вулиці Хмельницького на ремонт.

«То не можливо. Раніше кільце було трошки ширшим, зараз його звузили. Стало взагалі складно. Не знаю, як воно дальше буде», – бідкається водій авто пан Володимир.

«Всі об’їздними дорогами з’їжджаються сюди і це ще більше ускладнює», – додає пан Сергій.

Однією з причини таких заторів водії називають те, що збільшилась кількість авто у Львові. «Дуже багато стало машин за останні два роки. Мусимо з тим миритися. Що зробимо?!», – каже один з них.

Міський голова Львова Андрій Садовий теж збільшення кількості авто називає однією з причин заторів. А ще – ремонти одразу кількох магістральних вулиць.

«Такі вулиці, як: Хмельницького, Шевченка, Бандери завжди брали на себе велике навантаження автомобілів, а зараз є закритими для проїзду», – каже він. Однак не пояснює, навіщо було розпочинати реконструкцію у місті одразу стількох вулиць.

Дороги ремонтують надто довго, а об’їзди складені не правильно

Експерти-громадські активісти називають ще однією причиною заторів – неправильно складені схеми їх об’їзду. «Приклад по неправильно організованому руху – це, так зване квазі-кільце на Богдана Хмельницького, регульований рух Хмельницькою – Кукурудзяною – Липинською. Там, фактично, не було проаналізовані потоки і підходи до самих перехресть», – пояснює громадський активіст Святослав Товстига.

Окрім цього, самі вулиці у нас ремонтують надто довго, каже голова профільної комісії у Львівській міськраді та громадський активіст Ігор Зінкевич: «Ми зараз бачимо багато відкритих, розритих доріг, які ремонтують 1-2 людини. Помітили таку ситуацію на вулицях Степана Бандери, Пилипа Орлика».

За його словами, особливо довго роблять таку маленьку вулицю як Пилипа Орлика: «Ну, але враховуючи, що там було 3 працівники і 2 трактори – то це не дивно»

Та й самі ремонти, наголошує Ігор Зінкевич, продумані хаотично. Наголошує, не можна змінювати комунікації та покриття одразу на стількох вулицях. Це логічно призводить до колапсу у місті. Тим більше, коли ці вулиці – магістральні.

Авто лише для виїзду за місто?

Громадські активісти впевнені – міські чиновники повинні змінити систему курсування громадського транспорту. Аби львів’яни могли припаркуватися на околиці, а далі їхали трамваєм чи тролейбусом. Або ж взагалі пересувалися містом лише на громадському транспорті. А автівку мати лише для виїзду за місто.

«Треба покращити функціонування громадського транспорту. А ще – робити вулиці для людей, аби можна було пройти на короткі відстані пішки», – додає Юрій Тер-Арутюнян.

Окрім того будувати додаткові дороги, там де це можливо. Хоча наразі ситуація дозволяє проєктування таких доріг лише на околицях міста. Центр та середмістя щільно забудовані.

«Сувора» осінь

Тож якщо ситуація із перекритими для ремонту вулицями та схемами об’їзду не зміниться – у вересні, а особливо у жовтні, громадські активісти та експерти прогнозують справжній колапс.

І набагато більший, ніж завжди. Адже жодного року Львів не входив в осінній сезон із перекритими для проїзду одразу трьома магістральними вулицями.

Юлія Бундз

 

Оцініть новину
Клас!
0
Я це люблю
0
Ха-ха
0
Сумно
1
Злість
0
Обіймашки
0
Шооо?
0

Коментарі